פריוויו למשחקי יום ראשון – יום של דרבי / עמיחי קטן

קיירי לא יגיע לגארדן… גם לא כיריב…

היום יש לנו בסך הכל חמישה משחקים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אשר יספקו לנו קרב בין פול ג'ורג' ובין הקבוצה היחידה שגברה עליו העונה, בין דנבר ופיניקס שלא ביקרו ביחד בפלייאוף מאז 2010 וגם קרב בין המקום ה-9 בכל קונפרנס, אבל בעיקר שני משחקי דרבי – זה של טקסס בין יוסטון לדאלאס, וזה של ניו יורק בין הניקס לנטס. אפשר להתחיל…

22:30 יוסטון רוקטס (5-11) – דאלאס מאבריקס (5-10):

הרוקטס מגיעים למשחק אחרי הפסדים לדנבר ולקליפרס שהרסו להם רצף ניצחונות, אבל עדיין יכולים להרגיש טוב עם היכולת של הארדן בתקופה האחרונה. המזוקן מתקרב ל-40 נקודות למשחק ועושה את זה ביעילות גבוהה שמאפשרת ליוסטון לקחת משחקים גם כשלצד הארדן אין כל כך הרבה. ווסטברוק מרשה לעצמו להיעלם מדי פעם, אבל כן לוקח על עצמו כשצריך, ונראה שהוא הפנים את מעמדו כמספר 2 בקבוצה ויורד סופית מ-ממוצע טריפל דאבל.

דאלאס מגיעים ברצף של 4 ניצחונות שלפני 3 שנים היה נראה מדהים – טורונטו, ספרס, גולדן סטייט וקליבלנד, כששני האחרונים ביותר מ-40 הפרש, אבל כרגע אפשר באמת להתרשם רק מהניצחון הביתי על האלופה, וגם מהיכולת של דונצ'יץ' שמחזיק בערך ב-6500 שיאים של השחקן הצעיר ביותר להגיע להישג כזה או אחר. באותם משחקים אחרונים הצוות המסייע נראה נפלא, אבל יוסטון זה אתגר קצת יותר קשה, וייתכן שהפעם לוקה יצטרך לקחת יותר על עצמו בקליעה.

המפתח של המשחק הוא הקרב בין הזקן ובין הילד – בין הארדן ובין החיקוי הטוב ביותר שלו. הארדן כנראה יקלע יותר, אבל יתרון האסיסטים של לוקה אמור לאזן את זה ואצל שניהם הקבוצה תלויה בהם לא מעט, כאשר הם גם אלו שמסדרים את רוב המצבים של האחרים.

רמת עניין של משחק: A- – משחק בין 2 קבוצות פלייאוף בכושר די טוב וגם דרבי ויריבות ישירה על מיקום.

הימור: הביתיות לוקחת – יוסטון ב-7.

1:00 ניו יורק ניקס (12-4) – ברוקלין נטס (8-7):

הניקס מגיעים בבק-טו-בק אחרי הפסד לספרס, שהתוצאה שלו נראית יחסית צמודה, אבל לא באמת היה צמוד, והקבוצה העשירה בליגה ממשיכה בעיקר להפסיד. קבוצה שהשחקן הכי טוב שלה הוא מרקוס מוריס בוודאי לא תגיע רחוק, אבל הניקס בכל זאת מצליחים לאסוף ניצחונות מדי פעם ולהיות גרועים פחות מגולדן סטייט. בארט הרוקי פתח נפלא את העונה, אבל האחוזים שלו צנחו משמעותית לאחרונה, וכעת הם נמצאים בדיוק איפה שחשבנו שהם יהיו – 44.6% אפקטיבי רעים.

ברוקלין בתקופה האחרונה נמצאים בהתאוששות, בעיקר בזכות קיירי אירווינג, שלא משחק בגלל פציעה. בעיקר בזכות ספנסר דינווידי שקלע 20 לפחות בארבעת המשחקים האחרונים וב-6 מה-8 האחרונים. דינווידי גם עובר את רף 5 האסיסטים בזמן שפרינס והאריס עושים עבודה לא רעה בתור צוות מסייע. שני המשחקים האחרונים היו הראשונים בהם ברוקלין ספגו פחות מ-100 נקודות, והשיפור בהגנה מסייע לנטס למצוא את עצמם בדירוג שמוביל לפלייאוף במזרח, לראשונה העונה.

המפתח של המשחק הזה יהיה היכולת של הניקס בצד ההתקפי. הנטס די יציבים מבחינה התקפית, וללא קיירי כנראה שלא תהיה התפוצצות מיוחדת, אבל ההגנה, המשופרת לכאורה, תלויה בסימני שאלה. אם ההגנה של הנטס תגבור על ההתקפה של הניקס המשחק הזה יהפוך להיות קל עבור קבוצתו של דוראנט.

רמת עניין של משחק: C+ – קודם כל זה דרבי בין 2 הקבוצות של השוק הגדול בליגה, שנאבקות בעיקר בהחתמות שחקנים. בנוסף לכך, מעניין לראות האם השיפור של ברוקלין ממשיך, ומה זה אומר על קיירי ועל השילוב העתידי שלו עם דוראנט. אזהרה – מדובר במשחק של הניקס ועלולות להופיע תופעות לוואי, כמו הירדמות פתאומית, רצון לשבור את המסך, נדודי שינה, התמכרות לסמים ואף התקפי לב במקרים קיצוניים.

הימור: בברוקלין יש קבוצת כדורסל. הנטס ב-13.

1:00 וושינגטון וויזארדס (8-5) – סקרמנטו קינגס (8-6):

שתי הקבוצות פתחו את העונה בעיקר עם הפסדים, ולאחרונה נכנסו למומנטום חיובי שהעלה אותן למקום ה-9 בקונפרנס. בבירת ארה"ב השיפור, רובו ככולו, הוא באחוזי השדה של בראדלי ביל. ב-8 המשחקים הראשונים של העונה קלע ביל 26.1 נקודות למשחק ב-40.4% מהשדה ו-29.3% מחוץ לקשת וחילק גם 6.5 אסיסטים, מה שהוביל ל-2 ניצחונות ו-6 הפסדים, כאשר גם הסטטיסטיקה הזאת שופרה על ידי משחק 158-159 שבו ההגנות יצאו לחופשת אחרי החגים. ב-5 המשחקים האחרונים, מתוכם וושינגטון ניצחו 3, רושם ביל 37 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק עם 57.6% מהשדה ו-47.2% מחוץ לקשת. בהנחה שנתוני האמת הם במקום מסוים באמצע, כנראה שגם המאזן צריך להיות בין 25% לבין 60%, כמו שזה נראה כרגע בסך הכל.

בבירת קליפורניה המשיכו במומנטום החיובי שלהם, למרות לו"ז לא פשוט, ולמרות מכת פציעות שהורידה את באגלי בתחילת העונה, את פוקס לפני שבוע וחצי, אבל עכשיו גם בוגדנוביץ' נפל וזה הספיק ל-97 נקודות בלבד בהפסד בברוקלין. למשחק הזה גם אריזה וג'וזף בספק, בנוסף לבוגדנוביץ', ונראה שהקינגס מחפשים את עומרי כספי ששוב ישלים להם חוסרים בסגל, אבל בעצם גם הוא פצוע…

המפתח של המשחק הוא הקצב. ההגנה של וושינגטון היא הגרועה בליגה, ואילו ההתקפה בצמרת, הרבה מזה בגלל הקצב המהיר שמכתיב בראדלי ביל. הקינגס משחקים העונה לאט יחסית, במיוחד כאשר פוקס המהיר חסר. קצב מהיר כנראה יעשה לוושינגטון חיים קצת יותר קלים.

רמת עניין של משחק: D+ – בין וושינגטון שאין לה הגנה ובין סקרמנטו שאין לה שחקנים בריאים קשה למצוא ענייו במשחק הזה, אולי אייזאה תומאס נגד הקבוצה שבחרה אותו בדראפט.

הימור: וושינגטון ב-14.

3:00 דנבר נאגטס (3-11) – פיניקס (7-8):

דנבר ממשיכים להוכיח את מעמדם כקבוצה מהמובילות בליגה, וככל הנראה אחת שהדרך לאליפות המערב תעבור גם דרכה. יוקיץ' מוביל את הרשימה של אלו שעוד לא לגמרי נכנסו לעונה התקפית, כאשר הוא רושם 2.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים פחות מאשר בעונה שעברה. דנבר כקבוצה גם כן פחות טובה התקפית עם 106 נקודות ב-44.2% מהשדה ו-35.2% לשלוש, לעומת 110.7 נקודות ב-46.6% מהשדה ו-35.1% לשלוש, מה שמראה שזה בעיקר ירידה בקצב, אבל גם קליעה פחות טובה. בהגנה יש המשך שיפור משמעותי, כאשר הרייטינג ההגנתי של דנבר הוא 102, מקום שני אחרי יוטה, לאחר 108.1 ומקום 10 בעונה שעברה, ולפני זה ההגנה של דנבר דורגה 23, 29, 25, 26, 22, 13, 22, 16 פעמיים, והפעם הקודמת בטופ 10 הייתה ב-2009, אז זה הסתיים עם מקום בגמר המערב.

אצל פיניקס התנופה של תחילת העונה נעצרה עם הפציעות של ביינס ורוביו, שמצטרפים לאייטון המושעה בחוץ, אבל בוקר ממשיך לסחוב את השמשות, והוביל ניצחון על מינסוטה שהחזיר את פיניקס למאזן חיובי, תוך כדי שחסר לו אסיסט אחד לטריפל דאבל. בניגוד למה שנדמה הסאנס קבוצה די מאוזנת, כאשר היא מדורגת 9 ברייטינג ההתקפי ו-12 בזה ההגנתי, והאיזון הזה עוזר לפיניקס להישאר בשיפולי הפלייאוף המערבי בינתיים.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתמודדות של דנבר בהגנה עם בוקר. לדנבר על הנייר יש יתרון, בעיקר עם ההיעדרויות של פיניקס, אבל בוקר של העונה יכול לסחוב את הסאנס על הגב מדי פעם, כמו שהוא עשה רק אמש, מה שיוביל למשחק צמוד יותר. ההגנה של דנבר עד כה נראית נפלא, ומעניין לראות מה היא תשלוף נגד בוקר וחבר מרעיו.

רמת עניין של משחק: A- – שתי הקבוצות רוצות להוכיח שהן באמת שוות את המקום בו הן נמצאות כעת, ולא נמצאות רק ברצף חיובי שעלול להיגמר עוד מעט. שתי הקבוצות גם בצמרת הליג-פאס, ושתיהן נחשבות סימפתיות ונחמדות, בלי הדם הרע והשנאה הקיימת אצל כמה מועדונים אחרים.

הימור: דנבר ב-9.

4:00 לוס אנג'לס קליפרס (5-11) – ניו אורלינס פליקנס (10-6):

המפגש הקודם בין הקבוצות לפני שבוע וחצי קיבל את כותרת החזרה של פול ג'ורג'. אמנם הסתיים בניצחון מפתיע של השקנאים, ועוד הוכחה לכך שגם עבור קוואי קשה יותר לקבל מנוחה במערב, אבל ג'ורג' הראה שהוא מוכן להמשיך את העונה שעברה הנפלאה שלו, כאשר הוא קלע 33 נקודות באחוזים מצוינים. ג'רו הולידיי הוביל את אותו ניצחון עם 36 נקודות ו-6 חטיפות, והתחיל רצף חיובי של הפליקנס.

הפעם כנראה שהקליפרס יגיעו עם הצמד קוואי-ג'ורג', אבל בעיקר עם לו וויליאמס שסיים בתור הקלעי המוביל בכל אחד מהמשחקים בהם הצמד נכח יחדיו על הפרקט (2 כאלה בדיוק…). החמישייה של בברלי, וויליאמס, ג'ורג', קוואי והארל טיפה מתקשה התקפית, אבל נגד ניו-אורלינס לא יהיו בעיות כאלה, וההגנה של ההרכב הזה מפחידה כל יריבה, כמו שראינו אצל בוסטון ויוסטון.

אצל הפליקנס יש תחושה חיובית כרגע. רצף של 3 ניצחונות אמנם נקטע אמש ביוטה, אבל ההתקפה ממשיכה להיות בצמרת הגבוהה של הליגה, כולל 120 נקודות נגד יוטה, והשחקנים הוותיקים מתחילים להשתלב לצד אינגראם הנפלא עד כה. פייבורס אמנם פצוע, אבל הולידיי ורדיק נמצאים בכושר מצוין, ובין אם המטרה היא הצלחה כרגע, או העברה בטריידים תמורת נכסים עתידיים, יש לפליקנס עם מה לעבוד.

המפתח של המשחק הזה יהיה הצד ההתקפי של הקליפרס, ובעיקר השילוב בין קוואי ובין פול ג'ורג'. יום טוב התקפית של הקליפרס יסגור את הסיפור, כי נגד ההגנה של הפליקנס זה יכול להגיע גם ל-200 נקודות ביתיות. קוואי וג'ורג' עוד לא מסתדרים ביחד התקפית, אבל קוואי לקח אליפות בתור אופציה שביעית בהתקפה (דאנקן, פארקר, מאנו, דיאו, בונר, מילס…) וג'ורג' היה שנתיים מאחורי ווסטברוק, ככה שזה כנראה רק עניין של זמן.

רמת עניין של משחק: B+ – הפליקנס קבוצה התקפית שוטפת שכיף לראות העונה, ואילו הקליפרס היא המועמדת המובילה כרגע לאליפות, והסגל רק עכשיו סיים להתגבש. מעניין לראות האם הקליפרס זקוקים לעוד מוביל כדור, או שהם יכולים להסתדר גם ככה. מעניין לראות גם האם פול ג'ורג' יכול להמשיך עם המספרים הנהדרים שלו לאורך זמן, ואולי להציב את עצמו בתור מועמד ל-MVP בשלב מסוים, בעיקר כשברור שקוואי הולך לנוח פעם בשבוע.

הימור: קליפרס ב-22 אחרי שהם ירחמו קצת…

ועכשיו לחידה השבועית: זאק לאבין קלע הבוקר 13 שלשות, והצטרף לסטף (13) וקליי (14) בטופ. אילו שחקנים רשמו 12 שלשות במשחק?

(בונוס – כמה שיותר פרטים… התשובה המלאה שלי בסיקור של מחר)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
517 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוניאל מארשל האגדי קובי וסטף קלעו 12 שלשות, זה בודאות. לא חושב אחרים קלעו.

ליינים

יוסטון-מאבס+5 (יוסטון)

יהיה אחלה משחק, המורה המאסטר מול התלמיד, הכי מצחיק יהיה אם הארדן יעשה ללוקה את הטריקים שלוקה שומר עליו, אני מחכה לזה. הטילים השתפרו לאחרונה בהגנה וצופה שזה ימשך גם הערב. הארדן יתן מעל 40.

ניקס+2- נטס (נטס)

הניקס בבק טו בק, הנטס בלי קיירי חייב להיות נטס.

קליפרס- פליקנס+12 (קליפרס)

הקליפרס נסעו לנ"א משחק שעבר אחרי בק טו בק בלי קאווי ובברלי וגורג במשחק בכורה והפסידו שלא במפתיע אז היום הנקמה מוגשת והקליפרס מקבלים את השקנאים המסכנים בבק טו בק.
ברנדון אינגראהם אם יככב הלילה מול קאווי וגורג בהחלט יוכל לקבל את המפתחות למשאיות הברינקס כבר עכשיו. הערב הוא יחווה חוויה חוץ גופנית.
זה הזדמנות טובה לאנקונדה להתחמם קצת בהרכב מלא שלדעתי יהיה פחות מלא כי יהיה גארבג' מהפתיחה ועד הסיום. בכלל השקנאים במשחק הבא אצל הלייקרס וב-10 המשחקים הקרובים הם כנראה אמורים להפסיד ללא תנאי (למעט סיכוי שניתן להם בצמד המשחקים מול OKC שלדעתי גם שם לא ינצחו).

משחקים בלי ליין עדיין

ווש- קינגס (ווש 4 ומעלה)
דנבר פיניקס (דנבר 7 ומעלה)

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 14:40:40

טו-או-ב… אני די בטוח שאתה צודק. קח אתגר נוסף – מי החזיק בשיא לפני קובי?

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 14:41:33

זה תמיד שעשע אותי שמכל החברים של שפר ביוקון דווקא החרגול היה זה שהפציץ שיא שלשות…

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 14:45:51

כן, זה קצת יותר צפוי

א.ב
א.ב
24/11/2019 15:02:58

זה בגלל הכדורסל של פעם, אם הם היו משחקים היום טרוויס נייט היה זורק בממוצע 10 פעמים במשחק ל-3.

א.ב
א.ב
24/11/2019 15:09:17
Reply to  א.ב

מסתבר שבעונתו השניה בליגה בבוסטון החליטו לעשות את הניסוי ונתן לו לזרוק 55 פעמים מ-3 (זרק עוד 3 כאלו בשאר הקריירה).
לא הזריקה של נייט שרדה את זה וגם הקריירה של ריק פיטינו בנבא הסתיימה די מהר (אולי הקדים את זמנו).

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 15:10:59
Reply to  א.ב

🙂

מנחם לס
Admin
24/11/2019 16:51:47

על שיא השלשות של מרשל אני זוכר משהו

ניר מועלם
Editor
24/11/2019 15:44:13

תודה רבה
אהבתי את האזהרה שלך במשחק של הניקס, חחח.
לגבי יוסטון נגד דאלאס – משחק איכותי בשעה נוחה מאוד לצפייה, אני מאמין שדאלאס יקחו את זה, בדרך לתצוגת ענק של ה-MVP הבא, כאשר היוניקורן לצידו, יספק דאבל דאבל די עלוב(הכוונה כמובן לפורזינגיס).

מנחם לס
Admin
24/11/2019 16:52:36

ניקס – נטס תמים מחפים על יום שנראה לא חזק במיוחד. תודה חיים

עידן
עידן
24/11/2019 17:01:05

תודה רבה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 17:25:01

אחלה ערב, תודה על הפריוויו.
משחק חם בשעה של בני אדם. אצפה בו, מה שאומר שלוקה ייתן את אחד המשחקים הגרועים שלו עד כה (אני לא מנחס, אין לי כוחות כאלה, או כוחות בכלל. זו פשוט הקארמה שלי, לראות את כל החביבים עליי במשחקיהם הפחות טובים)

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
24/11/2019 17:49:57

לאבין קרי(פעמיים) קליי קובי ומארשל. זהו.

Amitlahev
Editor
24/11/2019 18:10:17

איזה פריוויו מפנק! נהניתי מכל מילה.
דנבר קבוצה אדירה. למרות עונה חושך של גארי האריס הם לא מתקשים יותר מדי בזכות סגל בלתי נגמר.
התשובה לשאלתך: קובי בראיינט ודוניאל מרשל עם 12 שלשות (לדעתי קלע את זה במדי טורונטו). לפני זה נדמה לי שהיה אולי את דניס סקוט שקלע 11 שלשות אבל אני ממש לא סגור על זה..

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 18:32:21
Reply to  Amitlahev

עמיתפעל אנוכי. אכן השיא הקודם היה של סקוט.

Amitlahev
Editor
24/11/2019 18:50:02

😊

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למי שעוד לא מצליח להירגע מסל הניצחון של זכריה לוין הנה רגע מחגיגות הניצחון. שימו לב לבוילן שמחפש בכוח מישהו שיסכים לחגוג איתו ובסוף מסיים במחיאות כפיים כגרסא עצובה של היי פייב עצמי. שימו לב לריאן ארצ'ידיאקונו שצריך שירחיקו אותו בדחיפות מהמאמן שלו. שימו לב כמה מהר פתאום כולם מפנים את הגב.
https://twitter.com/_MarcusD3_/status/1198438166895742977

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 18:35:34

מוערך על ידי חבריו לעבודה…

אור
אור
24/11/2019 18:39:05

מעולה

עידו גילרי
Admin
24/11/2019 18:54:41

אתה שואב מזה יותר מדי הנאה מסייה וונדור.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מהולה בקמצוץ דאגה למרקאנן וחבריו.

jefffoster10
Editor
24/11/2019 18:24:23

קובי קלע זאת במשחק 81 המפורסם…מארשל קלע 12 במדי הראפטורס מול פילי ב2005

D_Wade
D_Wade
24/11/2019 18:37:57
Reply to  jefffoster10

מול סיאטל לדעתי

Berch
24/11/2019 19:04:12

אחלה פרוויו ומשחק מעולה ב 22:30
תודה
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 19:23:53

מצוין חיים תודה רבה.
מעניין איך יוסטון ישמרו היום. האם טאקר יקבל את לוקה והארדן את זינגר, יהיה מעניין

זיו פנמה
24/11/2019 21:04:23

משפט כזה "המפתח של המשחק הוא הקרב בין הזקן ובין הילד – בין הארדן ובין החיקוי הטוב ביותר שלו" הוא מרושל במקרה הטוב, מביך במקרה אמצע, ואדיוטי במקרה הרע.
מה הקשר בין השניים?
ההבדלים ביניהם הם יום ולילה. חיקוי? ממש מגוחך.

אור
אור
24/11/2019 21:25:27

להרבה אנשים לוקה מזכיר את הארדן, וגם אם אתה לא מסכים לא צריך להתבטא ככה.

זיו פנמה
25/11/2019 1:41:32
Reply to  אור

מתנצל אם פגעתי במישהו.
לא משהו אישי.
בעיניי אין קשר בין השניים.

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 21:15:23

משחק מעניין בין מלכי הטריקים,השטיקים והסטפבאקים בשעה טובה 🙂
.
תודה על הפריוויו.

The Joker
The Joker
24/11/2019 21:20:49

סוף סוף משחק אדיר בשעה נוחה עם השחקן השני האהוב עלי בליגה (אחרי יוקיץ', בתיקו עם בוגדנוביץ' – ואתם יכולים לנחש שזה לא הארדן).
הייתי בטוח שיום ראשון ב-22:30 זו משבצת שמשוריינת לאטלנטה נגד דטרויט. מפתיע.

אור
אור
24/11/2019 21:23:50
Reply to  The Joker

חחח משוריין לברוקלין

The Joker
The Joker
24/11/2019 21:29:19

חחח עושים משלוש בין אטלנטה, דטרויט וברוקלין ובוחרים שתיים כל יום ראשון

NFS
NFS
24/11/2019 21:47:25

חיים תודה על הפריוויו (אגב, "חיים" זה שם במה יחיד, נכון? כמו אדם, פרינס, סטינג וכד').
.
יופי של משחק ביופי של שעה (למחצית ראשונה. השניה כבר בשקופיות בואכה שינה עמוקה).
לוקה אכן מזכיר במעט את הארדן, במעט את לברון, במעט את בודירוגה, במעט את ציון קובה ובעיקר עומד בפני עצמו. פשוט תופעת טבע הילד הזה.
דבר אחד בטוח- הוא לא מזכיר בשום דבר את לארי בירד (חוץ מצבע העור). כלומר, הגלגול זה כינוי ממש גרוע (ואני מחרים אותו מיידית).
https://youtu.be/xs1ZNRcAThY

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, פריוויו מ-ע-ו-ל-ה

ארצי
ארצי
24/11/2019 22:42:10

הי אפשר קישור?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה שלושה איבודים בדקה אחת? ספרתי נכון או שמצמצתי מתישהו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לוקה מגיק

shadow
shadow
24/11/2019 22:45:53

דאלאס פתחו בסערה במיוחד בהגנה. תוקפים חזק את הפיק אנד רול של הארדן, פורזי עושה הגנה על קפלה, חטיפות גגות, יפה לראות.
על זה אפשר להוסיף את לוקה לג'נד שלא מפסיק לתפור שלשות וסלים בזמן שאני כותב.
אני לא עומד בקצב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

קאפלה מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונציץ החל עם הצגה

NFS
NFS
24/11/2019 22:46:01

יא-אללה איזו פתיחה למבריקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראס מנגר מה3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונאהל מיקי מאוס האוס 😂😂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ההתעלמות המוחלטת של דאלאס מווסטברוק מטרידה משהו.

The Joker
The Joker
24/11/2019 22:50:41

תן לווסטברוק 10 שלשות פנויות והוא יתפור 2. הימור מחושב.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  The Joker

בדיוק (טוב, כמעט. 22% מהשלוש העונה).
מטרידה מבחינת יוסטון – קבוצות כאילו מתחננות בפני יוסטון לתת לראסל לעשות מהלכים. הארדן הולך לחטוף עוד הרבה דאבלים כל עוד זה המצב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש רק מאמן אחד שלא יביא דאבל טים על הארדן ברט סימפסון

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 22:49:26

האוס עם הקוקיות חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

דונאהל מיקי מהאוס 😂

NFS
NFS
24/11/2019 22:49:47

זהו זה, הארדן הולך לקבל דאבל טים עד סוף העונה.
הארדאווי מפתיע לטובה. חשבתי אותו בטעות לסמי-נגר בואכה רוברסון.

shadow
shadow
24/11/2019 22:50:29

ראסל לא רוצה להבין שאין סיבה אמיתית שהוא יזרוק 4 פעמים מהשלוש בפחות מ6 דקות??!!

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 22:51:25

יוסטון ינצחו בקלות, הם מזלזלים, ראס הביא את זה נדוניה מאוק' סיטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין למה הקלבטרופוב לא טוחן את טאקר בפנים ומטביע עליו למה גאמפ בסיבוב

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לטחון את טאקר? לחולוני יש איזה ארבעים קילו יותר על הלטבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחייאת החולוני מגיע לו לתחת תן לו דחיםות ובום

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 22:52:44

כמו שנראה פורזי לאט לאט מקבל ביטחון וחוזר להיות מגן טבעת מצוין כמו לפני הפציעה.
ככל שתתקדם העונה ההתקפה גם תחזור ואיתה גם לשחק בתוך הצבע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הארדן עם עם 3 זריקות לא מבין איך שחקנים אוכלים את זה חחח לוקה והארדן כבר עם השטיקים

shadow
shadow
24/11/2019 22:53:52

חחחחחחחחחחחח הארדן קיבל תוקף בזמן שניסה את הנוכלות שלו משלוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

עשה כמו לוקה על טאקר אבל לוקה קיבל עונשין 😂😂😂 הנוכלים בהצגה הכי טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטין ריברס חושך חושך

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 22:54:22

ראס וריברס מהשלוש – שפץ ביתך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נגרי על

NFS
NFS
24/11/2019 22:54:55

הארדן מתחיל לרקוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הלטבי לא טוחן את טאקר בפוסט אפ טוחן וטוחן ומטביע למה

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 22:56:40

המשחק הזה מתפתח לקומדיית יום ראשון

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  ADISU33

נה, סתם בדיחות קרש.

The Joker
The Joker
24/11/2019 22:57:02

דאלאס צריכים לעשות דאבל טים מהחצי על הארדן. שווסטברוק וריברס יזרקו מאה שלשות.

The Joker
The Joker
24/11/2019 22:58:23

השופטים עם יוסטון בינתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי היה מאמין שיגיע היום ודאבל טים יהיה לגיטימי בnba😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מנגב קשה

shadow
shadow
24/11/2019 23:00:27

קרלייל הוא פשוט מאמן חלש העובדה שהוא לא מצליח לגרום לפורזי להבין שכשטאקר עליו מתחת לסל הוא חייב להטביע עליו. עם האורך שלו הוא אפילו לא צריך צעד וחצי, רק חצי יספיק. אני משתגע כשאני רואה את זה.
לוקה לעומת זאת כבר פעמיים מזלזל בצעד וחצי ומחטיא לייאפים פשוטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

לוקה לא מזלזל בכלום לא נכנס חח
כל מילה על פורזי אבל זה לא המאמן זה הוא. מה צריך להגיד לו את זה?? מה הוא רובוט הלטבי? תעיף את טאקר בפנים ותטביע לו על הראש מה זה

shadow
shadow
24/11/2019 23:04:39

הוא ילד למרות שהוא מאוד מגודל וכמו כל ילד הוא צריך הכוונה במיוחד אחרי שהוא חזר מפציעה המוח כל הזמן משדר לו אינסטקטיבית להימנע ממגע. בשביל זה יש מאמן שיחפור לו וילמד אותו לנצל סיטואציות כאלה.
לוקה זילזל הוסיף כל מני ספינים מיותרים בסוף השיחרור של הכדור

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 23:17:20
Reply to  shadow

אחרי פציעות כאלה וישיבה הממושכת מחוץ לכדורסל לא קל לחזור למשחק פיזי מתחת לסלים,בעיה שאנשים מתקשים להבין.
גורג והיווארד הם דוגמה טובה לזה שלוקח המון זמן לחזור לעצמך ולהם היה אמור להיות פחות קשה בגלל הגודל .

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברים לא לישון במחצית לוקה בדרך כלל רבע 3 זה רבע הקסם שלו

NFS
NFS
24/11/2019 23:01:46

דאנטוני הוא מתלונן סדרתי ("למה אתה שורק פאול?", "למה חסר מלח במלחיה?", "למה לא אמרו להביא מטריות לטיול המאורגן, הם לא ידעו שירד גשם?").

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

גם זליקו הגדול חלק מהקסם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח למה אין דאבל טים על לוקה. לא מובן

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בוא נגיד יוסטון רוצה לעשות דאבל בולט להחריד כמו שעושים העונה להארדן (וגם ללילארד, האמת). את מי הם משאירים פנוי? מי עוזב את השחקן שלו, קלע ראוי בליגה, כדי לעצור את לוקה?

NFS
NFS
24/11/2019 23:04:00

ג'וש ג'קסון- שתי טיפות ניסים גרמה

shadow
shadow
24/11/2019 23:06:22
Reply to  NFS

נראה לי התכוונת לג'סטין

NFS
NFS
24/11/2019 23:10:29
Reply to  shadow

נכון. ג'אסטין גרמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקבוצת נגרים כמו המאבס צריך רק דאבל טים ולחץ על לוקה על כל המגרש להתיש אותו כל המשחק

הייט אשברי
הייט אשברי
24/11/2019 23:11:20

בקבוצה חסרת משחק קבוצתי כמו הרקטות , צריך רק להטריד קצת את אבו-זקן כדי שיזרוק איירבולים , וההפרש כבר תופח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך הבא תבוא לעיתים יותר קרובות

הייט אשברי
הייט אשברי
24/11/2019 23:21:44

גם יש לי עונה פיננסית . שומר כוחות לחזרת האלפא-דוגס ב-2020 / 21

NFS
NFS
24/11/2019 23:05:54

הספסל של המאבס לא רע בכלל

The Joker
The Joker
24/11/2019 23:06:05

ג'יילן ברונסון פייטר לא נורמלי. אהבתי אותו עוד מימי וילנובה העליזים

shadow
shadow
24/11/2019 23:07:10
Reply to  The Joker

שחקן בינוני מינוס לא ברמה לאניביאי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כולם זורקים סלעים במאבס ואין דאבל טים על לוקה זה מצחיק. ראס קומדיה גם שכח למסור כבר זורק הלייאופ לצנדלר חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוו סוף סוף פורזי בצבע והנה סל ועבירה ושאגה אפילו ששמעתי עד לפה חחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:07:41

לרגע זה נראה כאילו האיטריה עשתה מוב מתחת לסל, בטח הזייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשתה ועשתה סל ועבירה 2.21 אסור לו לזוז מהסל רק לעמוד שם ולחדד מרפקים ולטחון אין לו מה לחפש מחוץ לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה חחחח בדיחה

NFS
NFS
24/11/2019 23:09:03

פורזינגיס לא רע בכלל.
איזו השחלה ברבע, 45 נקודות.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  NFS

או, פאדג'.
אפילו לא שמתי לב שזה רק רבע אחד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:10:36
Reply to  NFS

קצב של 180 נק', עוד יגיע היום…

shadow
shadow
24/11/2019 23:11:31
Reply to  NFS

כן נראה שהוא לאט לאט מקבל את הביטחון להיות יותר אגרסיבי מתחת לסל. הולך הרבה לריבאונד התקפה וכבר הביא איזה 6 נקודות מזה. שישפר קצת את הגב לסל במיוחד שהוא מקבל שחקנים נמוכים משמעותית ממנו ובעידן של הסמול בול הוא הולך לקבל הרבה שומרים נמוכים. כל סיטואציה כזו צריכה להיות 80 אחוז סל מבחינתו והוא יכול לייצר הרבה נקודות בצורה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון בקצב של 180 נק לחטוף יעני הגנת עילית 45 ברבע. השחקן הכי טוב של המאבס זה לוקה וראס 😂😂

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:11:07

חחח לגמרי

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:10:12

יוסטון ינצחו… 🤦

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:10:22

לעת ערב הגננת רצתה לראות קומדיה.
אמרתי לה בואי נראה יוסטון, ראס משחק.

NFS
NFS
24/11/2019 23:12:17

שימי ריגר הגדיר אותו היטב-
Out of control

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה גופה ההמכון הפתולוגי אישר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראסל פאן ווסטברוק הפך בשנתיים מסופרסטאר לנגר היסטורי חחח איבד כל קשר לכדורסל

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:14:53

אבל גילרי אמר שאין שום נפילה ביכולת! אתה קורא לו שקרן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסטט לא רואים ירידה

The Joker
The Joker
24/11/2019 23:10:50

פורזינגיס עם רבע אדיר בשני הצדדים. מטריה אווירית בהגנה, מנגב את קאפלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

קאפלה בדיחה אין לזה קשר לפורזי גם מול הקליםרס הוא חרבן במאני טיים במקום להטביע התמהמה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  The Joker

לגמרי. מקווה שזו תחילתה של החזרה של פורזי ליכולת ולא רגע שיא קטן בדרך לנפילה נוספת.

Niro
Niro
24/11/2019 23:11:01

ראסל הזה טרוריסט! אי קיו כדורסלני שואף ל-0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Niro

הוא גמור כבר אחי זהו. מנגר אפילו בליגה בישראל. שחקן בלי קליעה לא שווה כלום בליגה הזאת. ראס לא מסוגל לקלוע לא לייאפ לא חצי מרחק לא עונשין ולא שלשות ולא עושה הגנה זה גמור רק השם נשאר עוד מעונה שעברה

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:19:37

אחי בעונה שעברה היה אותו דבר.
רק השם נשאר מלפני שתי עונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה דאמרתי חח

יואב
יואב
24/11/2019 23:11:36

המהלך חדירה של קרי על קפאלה היה מביש.
עבר אותו כמו מים.
לא ככה נראה גבוה בהגנת חילופים

יואב
יואב
24/11/2019 23:12:02
Reply to  יואב

עוד אחד

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:12:10

יוסטון הפכה מבחינתי מקבוצה בלתי ניתנת לצפייה, שגם אם תשלמו לי לא אראה אותה, להצגה הכי טובה בעיר ולבאנקר.

shadow
shadow
24/11/2019 23:13:30

תהיה בריא ושים משקפי מגן. אני לא הייתי רואה את המשחק הזה אם לא לוקה

shadow
shadow
24/11/2019 23:14:52
Reply to  shadow

גם ככה אני ממש סובל כל פעם שיוסטון מתקיפים.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:21:06
Reply to  shadow

אם קומדיה אז עד הסוף. גם ככה הכל חרטא, לפחות שנהנה קצת מהבידור של ווסטברוק.

shadow
shadow
24/11/2019 23:12:31

נראה שהפתיחה האגרסיבית על הארדן משפיעה עליו והוא נראה לא מאופס

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:22:12
Reply to  shadow

הכל תלוי באיזה סטריפ קלאב בילה אתמול. לא ראית את המחקר ברדיט?

shadow
shadow
24/11/2019 23:30:52

ראיתי אבל זה משחק בית לא יודע מה מצב המועדונים ביוסטון נראה לי שהמחקר היה לגבי משחקי חוץ.
לפני יומיים הוא היה באל-איי ושם בטוח היה לו מבחר גדול ואיכותי

אור
אור
24/11/2019 23:14:08

חכו חכו, תכף מלו יעלה מהספסל (הומאז' לדה שוט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

😂😂😂😂 ההומאז עכשיו בפורטלנד

Niro
Niro
24/11/2019 23:17:52

כרמלו זה דוגמא מדהימה על ההשפעה של התקשורת! במצב שלו היום יש שחקנים הרבה יותר טובים ממנו באירופה או בג'י ליג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Niro

אלפים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:15:00

אצל הארדן חוק הקונטיניואשן מתחיל כשהוא יצא בבוקר מהבית

The Joker
The Joker
24/11/2019 23:17:18

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איןמעל יוסטון הקומדיה הכי טובה בליגה חובת צפייה.

Niro
Niro
24/11/2019 23:16:01

דאלאס רחוקה 2 החתמות טובות מלהפוך לקונטדנרית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Niro

נכון

shadow
shadow
24/11/2019 23:18:14
Reply to  Niro

בעיקר רחוקה החלפת מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

יאללה החלפנו ברט בראון למאבס קרלייל לפילי

א.ב
א.ב
24/11/2019 23:16:09

דאלאס משחקים יותר יפה בלי לוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  א.ב

המאבס בלי לוקה מסיימים מתחת לגולדן סטייט את העונה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

המאבס כרגע בלי לוקה ובלי פורזינגה כרגע עומדים יפה מול ההרכב החזק של יוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגע זה לא עונה של 82 משחקים זה מצב נתון לכמה דקות ואפילו לא יחזיק עד לסיום המשחק

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

נכון.
רק מנסה להגיד ש…משום מה יורדים עליהם הרבה, אבל יש לדאלאס עומק חביב ביותר מאחורי לוקה.
(השרת שיכנע אותי)

The Joker
The Joker
24/11/2019 23:19:11
Reply to  א.ב

מדגם של 5 דקות לא אומר הרבה.
דאלאס בלי לוקה מסיימת לפני אחרונה במערב

NFS
NFS
24/11/2019 23:16:46

מה הם בודקים?? פאול סופר לגיטימי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:17:25
Reply to  NFS

הם בודקים אם ראסל עדיין בסטטוס של מוגן בחוק

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

… לא הבנתי מה הוחלט בסוף. אפס או נכס?

shadow
shadow
24/11/2019 23:17:38

נו תמשיכו להרים את הרייטינג עם ההפסקות המיותרות האלה לא ראו בלייב שזה פאול רגיל?!?!?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

זה גם לתת מנוחה לשחקנים ולעצור מומנטום

shadow
shadow
24/11/2019 23:22:14

נו בדיוק הפעולות שיעזרו להם עם הרייטינג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה יכול לנוח היום אין צורך להחזיר אותו

אור
אור
24/11/2019 23:24:31

חחח, הוא נח כבר שלושה משחקים אחרונים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:20:13

מאד'ר טאקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה? למה פסלו דאנק רגיל. מה זה החרא הסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שדדו דאנק מהזרג פאוול

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:24:10

הבעייה היחידה של ראס ושל כרמלו היא שאני לא יכול השנה לצפות בהם ואז אין מי ישמור עליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונאהל אין דה האוס

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:26:12

מתי מיקי מאוס חתם ביוסטון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה גונב בדיחות

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:28:17

חחח מה היה כבר?

shadow
shadow
24/11/2019 23:27:38

מיקי האוס

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מישהו בדק שהשיער של האוס הוא לא אוזניות דרכן הוא מקבל הוראות מהמאמנים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ראיתם את לוקה ניסה להוציא עבירה ל3 זריקותצואז מסר הצידה שראה אין שריקה 😂😂

shadow
shadow
24/11/2019 23:26:58

חחחחח הארדן קופץ על דונציץ' ומראה לו איך עושה את זה המאסטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחח

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 23:27:53

הרדוואי ג'וניור כנראה הפנים את מעמדו וזה מתבטא במשחק המצוין שלו במשחקים האחרונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

הוא תמיד היה סקורר טוב

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:32:43
Reply to  ADISU33

אם אבא שלו היה משחק היום היו מדברים עליו בתור "השחקן ההתקפי הגדול בהיסטוריה".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחביאים את לוקה על קאפלה 😂😂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:29:23

דאלאס רצים יפה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני חושב שהארדן פשוט לקח בצורה מאוד אישית את ההאק'א'שאק בזמנו. טראומטית אפילו.
"לא עוד", הוא אמר לעצמו בזמן שראה שצוחקים על שאק שהוא צריך להתחיל לזרוק זריקות סבתא. "זה לא יהיה אני. אני אגרום להם לאכול את כל ההאקים שלהם בחזרה".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה טיים אאוט זה 5 דקות ולא דקה 😂😂😂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הביאו את הילדות פה, הבטיחו להן לרקוד מול הקהל. תסתכל בעיניים של דניס הקטנה ותגיד לה שהיא צריכה לוותר על החלום שלה. נראה אותך.

אור
אור
24/11/2019 23:30:18

למישהו עוד אכפת ממעודדות או רקדניות? לא עדיף שיביאו איזה מישהו מהקהל שיזרוק שלשה בעיניים מכוסות או משהו במקום?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  אור

אני רק רוצה לראות את קאפלה מצייר ג'ירפה שוב.

shadow
shadow
24/11/2019 23:32:56
Reply to  אור

בדיוק כבר שתי עונות שאני חושב על זה. למה לא לעשות משהו שקשור לכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מעודגות שזורקות לסל יתקבל בברכה

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:31:43

אני חושב שכמו שיש תחרות השלשות וההטבעות – צריכה להפתח תחרות העבירות או הסחיטות שהארדן והגלגול יחנכו
"ראית איך הוא הוציא עבירה אפילו בלי לקפוץ"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח רעיון יפה לאולסטאר צריך לצרף את פול ולאורי גם

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:32:06

שלום כולם, אחלה משחק עד עכשיו

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
NFS
NFS
24/11/2019 23:33:09

איש התחזוקה של האולם כבר מכין את הפיליפס, השבדי והסולם.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  NFS

בדיוק מעליך.

NFS
NFS
24/11/2019 23:41:40

את הסל של דאלאס רק צריך למגלר קלות.

shadow
shadow
24/11/2019 23:33:54

דונציץ' מורח את הארדן כמו חמאה על לחם

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  shadow

הארדן עם שלוש עבירות מפחד שידביקו לו עוד אחת. הוא יודע שהדרך הכי טובה להישמר שלא לעשות עבירה עליו זה לזוז לו מהדרך.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:34:46

אני לא דןאג לפורזי. עד האולסטאר הוא יכנס לקצב.

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 23:39:25

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חושב רך מידי קלבטרופוב לפלייאוף. למכור לפני הacl ומהר

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:35:15

לוקה מגעיל

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

או בעברית: ספר לי מה לוקה עושה שמגעיל אותך ואספר לך איך השחקנים שאתה אוהב עושים אותו דבר, אבל אולי יותר גרוע.

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:43:34

אני אתחיל – הוא נראה כאילו הכל בא לו בקלות ושהוא סוג של טומן בארת'יון רק יותר גבוה, ושמשום מה כל הזמן נתקל בך.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:45:42

לכן הוא בירד 2.0

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:46:54

בירד לא גדל בעוני?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה היה מיועד ספציפית לדה שוט, האמת. תלונות על ראסל פחות יעבדו איתך.
אממ, טומן בראת'יון היה די חמוד. בטח ביחס למי שהיה סביבו.
טריי יאנג… הוא… אחלה ואני מחבב אותו ואין לי דברים רעים להגיד עליו. קוריוז או משהו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:49:48

אה אז סליחה שאני נדחף לכם, חשבתי שזו תחרות פתוחה לקהל הרחב.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ובגללך עכשיו ליהקתי את טומן לתפקיד סטיב ארקל.
נתקע בשחקן יריב, כל הקבוצה נופלת כמו דומינו, ורק הוא נשאר לעמוד על הקו Did I do that?
תודה באמת.

shadow
shadow
24/11/2019 23:35:16

חחחחח עכשיו קיבל שלשה על הראש מפורזי
אני חושב שהארדן הוא השומר הכי טוב בליגה עם העיניים, היכולות שלו לעקוב אחרי השחקן שלו ולהשאר ממוקד לאורך כל המהלך מרשימה ביותר.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:35:17

הפרשן של דאלאס מבין עניין

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:39:41

אוקיי זה דרק הארפר עכשיו הכל ברור. היה תותח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הארדן הוציא עבירה מלוקה 😂😂😂 המאסטאר מעביר שיעור

דקסטר
דקסטר
24/11/2019 23:44:35

תגיד לי 75 נק נראה לך נורמלי?
ביורוליג היו מבקשים מהארדן לשמור ואז אני רוצה לראות כמה כוח היה לו להתקפה.
חצי מהמשחקים מהליגה בוויייב של שוטטות..
אתה מבין למה אפשר לדפוק 40 נק בלי למצמץ???
אז עזוב יורוליג.. פשוט אין אחריות לשחקנים לגבי שום דבר. זה לא משנה אם תזרוק 7 או 17 שלשות..
אין שום משמעוץ לעונה הרגילה

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:46:28
Reply to  דקסטר

קרקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

נו באמת מי יעצור את הארדן ביורוליג די ביורוליג מתים מהקצב הזה נופלים מהרגליים. די דקס. שיין לארקין דופק כל משחק שם 30 נק. מירוטיץ נראה מייקל גורדן. די הארדן יעשה מהם צחוק מכל הלבנים שם. ביורוליג מי יכול לעמוד בקצב כזה? נופלים מהרגליים. ביורוליג נגרים אחרים יעשו בשביל הארדן הגנה למה נראה לך שהוא ישמור? וווילבקין שומר? דה קולו שומר?

דקסטר
דקסטר
25/11/2019 0:29:07

יעשו דאבל יעשו מלכודות המאמן בכלל לא יתן לו להשליך ללא הכרה ולא יקבל פאולים כמו פה.. ראינו את נבחרת ארהב נגד טורקיה סרביה וצרפת. כשמישהו אשכרה מתאמץ היכולת יורדת לפחות ברמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה איןמדאבל טים על לוקה לא ברור.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:47:03

יש – דה-שוט והתותח הקטמוני

shadow
shadow
24/11/2019 23:38:21

פורזי חייב ללמוד לתזמן את עצמו בהגנה כשהוא מנסה לחסום שחקנים בגובה מטר וסים קארד. אין שום סיבה לעשות על האוס עבירה בחסימה ועוד לקפוץ?!?! הוא אמור לחסום אותו בעמידה על הבירכיים

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 23:38:24

הארדן שומר על לוקה ולוחש לו "אני מכיר את השטיקים האלה,למעשה אני המצאתי אותם ולכן אל תחשוב לנסות אותם עלי…"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שימי על יוסטון ההגנה שלהם זה בדיחה אבל ירדו מקצב!של 180 ל160

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איך לוקה מנסה לה וציא עבירות יאללה הכל רמייה התלמיד המושלם והיורש

The Joker
The Joker
24/11/2019 23:41:01

רק שלפי המחצית הזו לפחות לוקה לא מקבל את העבירות שהארדן מקבל בצד השני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

התלמיד זה לא המאסטאר חביבי חכה

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:41:51

יושב על השופטים כל המשחק, בעוד חמש שנים אי אפשר יהיה לשפוט אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

איזה 5 שנים שנה שנתיים הוא כל שנייה על הקו. נו תלמיד של הארדן

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:45:56

הארדן הגיע לזה אחרי חמש שנים בליגה, ובקושי דיבר עם השופטים

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:41:33

הגנת העילית של יוסטון מבטיחה להם מקום בגמר האיזורי.
משם והלאה הם מסתמכים על השלשות של ווסטברוק.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/11/2019 23:42:33

חחח

דה שוט
דה שוט
24/11/2019 23:43:28

😂😂😂😂😂
ואף על פי כן

שחר אלוני
24/11/2019 23:43:23

לוקה עם סממנים של כוכב, מנסה לסחוט עברות, בודק גבולות עם השופטים בעבירות תוקף, עושה תחרות עם הארדן באחד על אחד
אם דאלאס לא ימשיכו באחוזים הגבוהים, יוסטון יצמצמו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:44:21

הקטע שפורנזיס משחק בין עמדות אומר שהוא גם לא צריך לשמור על אף עמדה? כרגע זה נראה כאילו השימוש שלו בהגנה זה לסמן נתיבי חדירה לגארדים של היריבה

NFS
NFS
24/11/2019 23:45:01

"המגדלור"

NFS
NFS
24/11/2019 23:46:01
Reply to  NFS

"השלדגיסט"

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:48:42
Reply to  NFS

לקחתי המגדלור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

סה הכינוי של גובר

NFS
NFS
24/11/2019 23:44:29

הארדאוויי הפתיע לטובה.
גם פורזינגיס.
לא הפתיע בכלל- ווסטברוק.

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:45:47
Reply to  NFS

הארדוואי מאז שקודם לחמישיה לא מחטיא

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:45:00

יש פה מישהו שעדיין חושב שלדאלאס יש צוות משלים חלש? תראו איזה יופי, חבורה של לוחמים שנותנים את הבמה לילדון בן 20, דופקים שלשות ושומרים חזק בדיוק מה שקבוצה אלופה צריכה. לא צריך שמות נוצצים צריך קבוצה, כמו שהיה לטורונטו

shadow
shadow
24/11/2019 23:49:50
Reply to  thejanitor

הבעיה שלהם היא המאמן

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:54:04
Reply to  shadow

חולק עליך בגדול, קרלייל מוביל אותם מצויין השנה, תראי לדוגמא במשחק הזה איך הם פתחו עם דאבל טים על הארדן. תראה איך הוא ניהל את הרוטציה יפה עם בעיית העבירות, ואיך הוא מגיב מייד ולחילופים של דאנטוני

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:49:51
Reply to  thejanitor

זה בזכות קרלייל. סימן ההיכר שלו.

ADISU33
ADISU33
24/11/2019 23:49:51
Reply to  thejanitor

צודק.
לדעתי הקבוצה הזו מאוד עמוקה ויש לה הרבה לאן להתקדם .
הם אולסטאר אחד מלאיים על הטבעת בעוד שנה שנתיים

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:50:39
Reply to  ADISU33

שיביאו את ראס. הוא כל הזמן מאיים על הטבעת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 23:55:18

כל כך מאיים שכנראה הוא קיבל צו הרחקה

trusttheprocess
trusttheprocess
24/11/2019 23:45:49

למה הליין של פיניקס-דנבר 10 נקודות? יש פצועים בפיניקס?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני לא חושב שרוביו וביינס כבר חזרו לסגל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי איןמרוביו וביינס ואייטון

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:47:19

לוקה נגרר לרמות הארדניות וזה מבאס, במחצית הזו הוא עשה פי 2 שטיקים ממה שהוא עושה במשחק שלם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

חביבי זה מה שהוא עושה כל משחק. אני לא יודע מה אתה רואה.

thejanitor
thejanitor
24/11/2019 23:57:22

אני רואה כל דקה של כל משחק של דאלאס.
.
אתה לעומת זאת רואה סופי משחקים כפי שהעדת על דאלאס

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:48:37

שמעון למה דאבל טים על לוקה? גם הדאבל טים על הארדן לא עובד מי יודע כמה. לחטוף 60 נקודות במחצית עם המון סלים קלים של השחקנים המשלימים בגלל הדאבל טים הזה – די מפספס את המטרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב תן לקלבר ופורזי לנצח אותי ולא ללוקה נראה אותם. המוטו שלי מול קבוצת נגרים זה תמיד דאבל טים על הכוכב ותן לנגרים לנצח. למה דאבל טים כי לוקה מנגב. אבל יוסטון לא באמת יכולה להביא דאבל טים הם קומדיה מי יביא הארדן ראס והאוס? 😂😂😂😂😂
סיכוי טוב שיוסטון עפה סיבוב ראשון השנה

חגי "התותח" ניסני
Editor
24/11/2019 23:52:53

אבל בינתיים ההפרש שדופק את יוסטון הוא הנגרים האלו תשכלל קצת את המוטו

shadow
shadow
24/11/2019 23:49:11

80 נקודות בחצי ?!?!? מה נסגר? הם חושבים שם בליגה שזה מה שיביא להם רייטינג, סקור גבוה??!?!?
אחרי עונה אחת כזו לא ישאר עניין בכלל בליגה. זה לא כדורסל וזה מוציא את הערך לחלוטין מרוב המשחקים.
הם לא מבינים את הרמז מה מעניין אנשים כשהם מסתכלים על הכדורגל??!?!? משחק פופולארי פי כמה וכמות השערים בו היא נמוכה מאוד לפעמים אתה לא רואה שער במשחק. אני לא אומר שזה מה שאני אוהב אבל מסתבר שרוב העולם אוהב את זה אז אפשר גם למצוא משהו באמצע
בכל מקרה אם אתה מעלה כל הזמן את סף הריגוש בסוף זה מתפוצץ לך בפנים זה כמו סמים. יש איזשהו שלב ששום תוספת במינון לא תעזור לך "להרגיש" יותר ולפעמים אוברדוז פשוט יהרוג אותך.
האנבייאיי בדרך לשם, לא בצעדי ענק, אלא במכונית ספורט שדוהרת ב300 קמ"ש. לא רק שהם לא מאטים לעצור ולחשוב אלא הם לוחצים פול גז ועוד מנסים להגביר את המהירות בלי להתחשב בעובדה שעוד מעט יתחילו לעוף להם הגלגלים ובנוסף בקצה הכביש מחכה להם תהום.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:51:41
Reply to  shadow

שיזדיינו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

זה הקצב שיוסטון מכתיבה מה לעשות והמאבס זורמים אני יכול לרוץ יותר. מה ציפית לקבוצה של ראס והארדן לשחק הגנה? 😂😂😂 כל אחד ממקסם את הכלים שיש לו. ליוסטון איןנשחקני הגנה אז למה להם לשחק הגנה?

shadow
shadow
24/11/2019 23:54:35

זה הקצב שמכתיבה הגנה ללא מגע וזה הליגה דרך הזרוע המבצעת – "השופטים"

c webb
c webb
24/11/2019 23:54:49
Reply to  shadow

מסכים בהכול

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:55:30

במחצית ווסטברוק עושה לייאפים ואם הוא קולע כולם מקבלים טאקוס

shadow
shadow
24/11/2019 23:56:17

עכשיו בו נראה את ההשפעה של קרלייל על הקבוצה שלו ואיזה אייקיו כדורסל יש להם.
הם מובילים 18 הפרש. כל מה שהם צריכים לעשות זה לשמור ולהאט את הקצב.
הם יכולים להפסיד כל רבע ב8 הפרש ועדיין לנצח.

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:01:44
Reply to  shadow

זאת ליגה של ריצות. הפרשים לא אומרים כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה דריקת אוויר ראס קיבל

dror
dror
24/11/2019 23:57:42

וסטברוק זה הנגטיב של דונציץ

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:58:04

ווסטברוק, בתוך תוכו, הוא כדורגלן בליגת העל.

א.ב
א.ב
24/11/2019 23:58:49

מה הקטע של יוסטון עם להשאיר שחקנים לבד על השלוש? בהגנה מוריבול לא תופס?

dror
dror
24/11/2019 23:59:31

אבל הוא צועק ממש חזק אחרי דאנקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןמ1 מ9 מה3 אחוזי ראס
חחחח שימי גדול. הארדן אומר לשופט איך אתה שורק נגדי אני אפילו לא שומר 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 23:59:58

הארדן עושה שתי עבירות ברורות על לוקה – כלום.
הארדן לא עושה כלום – שריקה.

shadow
shadow
25/11/2019 0:02:33

הם קלטו שהתבלבלו בין זרג לדרג ונזכרו ששריקות אויר שורקים רק לזרג והדביקו את העבירה למיקי האוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

0😂😂😂

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:05:11
Reply to  shadow

עבודה יפה

shadow
shadow
25/11/2019 0:09:47

כנראה שסילבר היה בדיוק בהפסקת שירותים איך שהוא חזר לחץ על כפתור החישמול והם התעשתו על עצמם

shadow
shadow
25/11/2019 0:00:03

הסימון של הצ'אלנג' במדינות מסויימות יכול לעלות לך בכמה שיניים

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:02:34
Reply to  shadow

חחחחח

NFS
NFS
25/11/2019 0:00:08

דאנטוני מתלונן על משהו.
מקבילת הנ.ב.א למחר בבוקר השמש תזרח.

dror
dror
25/11/2019 0:00:45

תחרות קשה על מה יותר נורא ההגנה של הזקן או ההתקפה של הצ'יטה

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:01:02

זה עד עכשיו השימוש הכי נכון בצאלנג, עבירה 4 של שחקן משמעותי בשלב מוקדם

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:02:13
Reply to  thejanitor

כמובן שחובה להיות צודקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו דונאהל האוס משיג יותר סקס עם השיער הזה?

יואב
יואב
25/11/2019 0:02:37

לוקה שלח את טאקר לנגב את הפרקט

NFS
NFS
25/11/2019 0:02:38

המגדלור לא רע היום

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:03:49

ראס על לוקה 😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראס זרק את לוקה ליציע 😁😁😁

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:04:01

הארדן בונה מגדל בבל

shadow
shadow
25/11/2019 0:05:52

הארדן משתגע מזה שלוקה נותן לא בראש הוא פשוט בלתי ניתן לצפיה ומסתבר שהיום הוא עציר.
אשך תעזור לי אני לא מבין איך אתה יכול לצפות בקבוצה המגעילה הזו.
הארדן מבחינתי הוא השחקן שאני הכי לא סובל בליגה יותר מלברון. הארדן הוא פשוט מגעיל לצפיה

shadow
shadow
25/11/2019 0:06:42
Reply to  shadow

לו*

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

שום דבר לא גמור במשחק הזה

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:07:48
Reply to  shadow

אני בדיוק כמוך. אבל המיאוס הפך לקומדיה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  shadow

תסתכל על ההפרש. תסתכל עליו. תפנים.
תבחן את הבניין שיוסטון בונים. תבדוק את כל הלבנים שעפות שם.
כל לבנה כזו מהנגרים זה עוד עץ למדורה שהאשך יבעיר אחר כך עם הגננת.
שמחה לאיד זה חתיכת אפרודיזיאק.

shadow
shadow
25/11/2019 0:12:07

גם לי יש גבולות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס מביאים דאבל טים לא להכניס את הארדן לקצב חכם קרלייל

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:09:07

אחד היחידים שמאמן כמו מאמן אירופי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי אירופאי זה נרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי רעיון ענק לאולסטר תחרות הקופי פייסט

לוקה מול הארדן בפלופ התקפי אחד נגד השני
פול מול לאורי בפלופ הגנתי
ראס מול סימונס בזריקת דיסקוס
יאניס מול לברון בדחיפת מגן לרוחק עם היד
פורזי מול אמביד מול דיוויס בתחרות שלשות

דריימונד ולונזו מול פסקל ורונדו ב2 על 2

מה אומרים?

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:11:19

אצפה באולסטאר אחרי יותר מעשור

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אי אפשר פשוט לסגור את ווסטברוק ובברלי בחדר סגור אך מרושת במצלמות?

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:17:35

בברלי יכנס לו מתחת לעור.
ליטרלי.

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:15:52

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס קלע אחת ינגר עכשיו 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח האוויר הפיל את ראס 😂😂😂

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:12:48

לוקה ניגובים בע"מ

stam
stam
25/11/2019 0:13:00

לוק! הדונצ'יץ'!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאנטוני רואה את המאבס מביאים דאבל טים על הארדן אבל לא יביא דאבל טים על לוקה חחח

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:14:36

קאפלה מנגב את פורזינגיס

shadow
shadow
25/11/2019 0:14:50

אני מתחרפן מהתיזמון ההגנתי של פורזי. מדהים אותי שהוא כזה פלגמט בקטע הזה

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:15:16

too easy

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח דאנטוני בדיחה מנסה לתת לריברס שמנוגב עי לוקה ולא מביא דאבל טיםמאיזה מאמן דביל חחח

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:15:36

חחח איזה שאקטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השמירה על לוקה מביכה זה קומדיה

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:16:21

בדאלאס חלמו שלוקה והלטבי יתרמו כלכך הרבה העונה, לא נראה לי שהם אפילו חלמו שלוקה פשוט יעשה מספיק בשביל שניהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מלובני

הוא מדהים אבל שמירה באמת מביכה דאנטוני מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאנטוני מאמן מביך. הגנה מביכה וביזיונית על לוקה של ריברס וזהו חח

shadow
shadow
25/11/2019 0:17:32

זה פשוט לא כדורסל אם אני אחראי על הליגה הזו אני פשוט מתבייש במה שקורה פה היום. אף אחד לא שומר משחקים בשליחת כדורים מהגנה להתקפה כמו כדורגל אנגלי.
לא לזה התכוונתי במה שרשמתי על "ללמוד מהכדורגל"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

במשחק אולסטאר יש יותר הגנות

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:20:27
Reply to  shadow

יש כבר תקדימים.
לברון היה משחק 9 קלאסי שנשאר בחצי של היריב.

shadow
shadow
25/11/2019 0:22:07

גדול 🙂

The Joker
The Joker
25/11/2019 0:18:13

המסירה של דונצ'יץ ליציע זה לשאקטין א-פול, אבל גם את זה הוא לוקח בחיוך.

shadow
shadow
25/11/2019 0:19:02

עד מתי שחקנים ידרכו על הקו כשהם מתחילים מהשלשה בצידי המגרש?!?!!?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/11/2019 0:19:22

יוסטון חוצבת את עצמה חזרה למשחק

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:21:29

אני לא חושב, נראה לי שדאלאס בשליטה מלאה בגלל האין הגנה של יוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הנגר 😂😂 מביך

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:21:51

חלום חיי שווסטברוק סימונס וסמארט יעברו לניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מלובני

חחחח ודריימונד

stam
stam
25/11/2019 0:19:47

מאסטר קלאס.
הארדן בוודאי לא היה מעולם לוקה. בטח לא בגיל 20. שום דמיון. כבר היום, לא נעים לומר, הוא לא לוקה. ובהיעדר ניסים, לא יתקרב לעולם לאן שעוד יגיע לוקה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/11/2019 0:24:23
Reply to  stam

מה אפילו העונה כבר לוקה יותר טוב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הארדן עם 29 נק שהוא עם דאבל טים
לוקה עם 28 שאוסטין ריברס שומר עליו

shadow
shadow
25/11/2019 0:21:16

טאקר הוא היחידי ביוסטון שנראה כמו שחקן כדורסל וזה לא לזכותו אלא לחובתה של יוסטון, עם כל הכבוד לטאקר.

shadow
shadow
25/11/2019 0:23:49

אז בסופו של דבר קרלייל ממשיך להוכיח שהוא גרוע מאוד ולא שולט בקבוצה ודאלאס הפסידה את הרבע ב 8. על הגבול

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:26:14
Reply to  shadow

איך הוא הוכיח בדיוק? כשלקח טיימאוט כשההפרש ירד ל14? או אחרי זה שלקח עוד אחד שירד שוב ל12?

shadow
shadow
25/11/2019 0:29:51
Reply to  thejanitor

נו וזה עזר לו? לקחת טיים אאוט זה מה שעושה אותך מאמן? נראה לי שיותר רלוונטי הוא מה אתה אומר בטיים אאוט, במחצית, בתחילת המשחק ובעיקר באימונים ורצוי גם שהשחקנים יקשיבו לך ויבצעו.
אתה זוכר איך הם הפסידו ללייקרס כשנגררו להארכה? אתה חושב שזו הייתה עבודות אימון טובה?

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:34:01
Reply to  shadow

לא, היו טעויות במשחק הזה, קורה.
אבל להגיד עליו שהוא מאמן הגנתי שלא מתאים לליגה קצת עומד בסתירה לזה שיש להם את אחת ההתקפות הטובות בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה רק 10

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 0:24:08

אני לא צוחק אם אני אם המקל ההליכה מעלה קבוצה חובבנית מול הרוקטס , אני הנכדה שלי והילד של שמעון בפרימטר ואשך ושמעון כנראה שאנחנו קולעים מול הרוקטס , מזכיר לי משחק מחניים

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 0:25:56

ולא יודע מה מתרצים את הפציעה של פורזינגס גם לפני הפציעה הוא פחד לשחק בצבע והעדיף לעשות את השינוי כיוון החדים ולזרוק לבנים מחצי מרחק, קלסטרופבי בדיוק כמו דיוויס ואמביד, ומצחיק אותי שהם לא לומדים ציאניד לכתוש בצבע, אם הכדורסל של היום זה כזה קל שכל נשיפה זה עבירה

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:31:47

צבע זה לא המשחק שלו

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 0:32:01

ברוך,אני מבין שאתה מבוגר אבל הסיניליות שלך מוגזמת.
פורזי היה אחד המגנים הטובים ביותר לפני הפציעה .
גם מבחינת התקפה לא פחד להיכנס לצבע .
.
יש לך בעיה בלהבין ששחקנים פצועים לוקח להם זמן לחזור לרמה הנדרשת ,לא בגלל הכושר אלא יותר עניין פסיכולוגי.

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 0:26:02

נתון שלא ממש שמתי לב אליו-
דאלאס "אין להם ספסל" מבריקס עם הספסל השני הכי טוב בליגה.
.
רוקטס?
מקום אחרון !

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  ADISU33

אתה בכלל בתחרות על הספסל הגרוע בליגה אם אתה בכלל לא משתמש בו?

c webb
c webb
25/11/2019 0:26:24

הגנות מביכות. החוקים לא מאפשרים להגן כמו שצריך. החוקים האלה הובילו למשחק מהיר שהובילו לפליטת השחקנים המאסיבים מהליגה, שהפכו את הצבע לפרוץ.
זה לא כדורסל.
זה מזכיר את המשחקי אולסטאר
מקווה שישנו את החוקים האיומים האלה

shadow
shadow
25/11/2019 0:27:20

דאלאס עוד תפסיד את המשחק הזה כמו שהפסידה לליקרס כי קרלייל הוא פשוט מאמן גרוע לא מתאים לשינוי שעברה הליגה.
הוא מאמן הגנתי ובעידן שאי אפשר לשמור הוא מאבד כמעט לחלוטין את הרלוונטיות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

נו מה הקשר הוא מתנהל נכון היום ריצות קורות. מה שכן חייב להחזיר את לוקה עכשיו

shadow
shadow
25/11/2019 0:31:23

זה לא רק היום תבדוק

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:30:26
Reply to  shadow

דאלאס בלי לוקה היא בדיחה
לדעתי הוא מאמן מעולה

shadow
shadow
25/11/2019 0:31:46
Reply to  מלובני

מה עושה אותו מאמן עולה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה חייב לחזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מהטובים בליגה. מאמנים אחרים היו מתרסקים עם המאבס ולא מוציאים חצי מזה מלוקה. תראה למשל את הניקס

The Joker
The Joker
25/11/2019 0:29:16

זה רק אני או שהביאו את מקלמור ליוסטון כדי שווסטברוק ירגיש סטף קרי לידו?

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:29:33

שמעון – ראס נגר אבל היום הוא הכי טוב אצל הטילים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

די נו

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:29:44

מרוב אופציות בהתקפה דאלאס מתבלבלים ולא יודעים מה לעשות

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:31:19

הבחור הלבן השני בדאלאס מקבל כדורים רק כי הם מחפשים את לוקה שהוא בספסל והם מתבלבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האם דאנטוני יביאנדאבל טים על לוקה? עכשיו נראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין דאבל טים דאנטוני שולח את המגבת ריברס לפרוס ללוקה

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:33:43

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאנטוני כמו ברט בראון יתן ללוקה לנגב אותו עם 40 נק בלי להגיב חחח איזה מאמן כסיל אלוהים

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:35:57

דאנטוני היה עוזר מאמן של ברט בראון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 רציני?

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:40:04

כן
דאנטוני,לויד פירס , מונטי וויליאמס היו עוזרים של בראון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חגי עדיין לא להביא דאבל טים מה אומר? למי לתת לנצח? סת קרי ברונסון הארדוואי או ללוקה?

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:34:59

לתת לברונסון לנצח? מה זאת משאלת מוות?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

תשאיר כל אחד מהם פנוי והוא יעניש אותך. הם לא מקלמור או ווסטברוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוכן לקבל את העונש בוא נראה

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:33:57

לא מאמין שדאלאס תפסיד. טיפה ריכוז והם עושים סל מתי שבא להם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי ילך צמוד אבל סמוך על דאנטוני שימשיך עם ריברס על לוקה בכיף שלו

שחר אלוני
25/11/2019 0:34:22

לשילוב של ראס והארדן יש פוטנציאל רציני אם הם ישחקו נכון, הם יוצרים מרחב אחד לשני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אחי הם נגד דאלאס אתה מודע לזה כן?

שחר אלוני
25/11/2019 0:38:54

אחד מהם יהי ב אחד על אחד נוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן עםמ1 מ13 מהשלוש חח מחרב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מחרב היוםציותר מראס

אור
אור
25/11/2019 0:36:30

מעניין אם הקינגס עדיין לא מתחרטים שלקחו את באגלי בדראפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך לוקה מנסה לסחוט עבירות חחח ראס הנגר בפעולה 😂😂

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:36:50

הפולו-דאנק של קאפלה זה סל של ווסטברוק, אבל שיהיה בריא על השאקטין שניה אחר כך

shadow
shadow
25/11/2019 0:37:06

הארדן הוא פשוט שערוריה של שחקן 1-13 ולא יחשוב שהוא צריך להפסיק עם זה היום.
וראסל אוי ראסל מה נהיה ממך

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:37:23

שאדו , דאלאס מפרקים קבוצות חלשות נראים מעולים ומוכנים כבר מתחילת העונה שום מצב להגיד שהוא לא מהמאמנים הטובים בליגה, אני רק עם יד אחת(ולא הטובה) ואולי גיא יבוא להסביר למה הוא מאמן מדהים אבל במידה ולא תזכיר לי עוד שבועיים ואתן לך תגובה מפורטת שאוכל לכתוב נורמלי

shadow
shadow
25/11/2019 0:41:27
Reply to  מלובני

סבבה אני חושב שהוא פשוט גרוע ומוציא קרוב למינימום מחומר השחקנים שיש לו.
ויש לו שחקן היסטורי רכוב על חד קרן. זה דברים שיש רק באגדות

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:38:03

פשוט אומן בעץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה ראס מתחיל לחרב וגם הארדן

stam
stam
25/11/2019 0:38:23

את הלפיד כבר העביר לו, על המקום ה-HOF ויתר, מה עוד יקרה הערב? יוציא לו את המעיים ויסובב כמו טורבאן על הראש של פורזינגיס? יתלוש כל שערה בזקן ויעשה לראסל אפרו? לא יפה, ילד.

stam
stam
25/11/2019 0:39:26

די די די. זה מוגזם.

shadow
shadow
25/11/2019 0:39:52

הארדן וראסל הם הסיבה היחידה שדאלאס עוד לא בפיגור, כי פיגור זה בדיוק איך שאפשר לתאר את הכדורסל שהם משחקים היום. איזה בלאגן.
אני לא מאמין שראסל אשכרה ניסה לעשות הומאז' לנובצקי, אולי קיבל השראה מהסירטון שהראו בהפסקת הרבעים

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:41:14
Reply to  shadow

סרטון ענק האמת לראות את נוביצקי ככה תמיד תענוג

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:39:55

שח. מט.

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:40:13

תגידו ליוסטון שזה שעוד מעט בלאק פריידי לא אומר שצריך לתת 90% הנחה בהגנה

stam
stam
25/11/2019 0:40:22

חמישית להארדן + אנד וואן ללוקה.
אה, יהיה סיבמולי אם גם יעיף את סוחט העבירות החוצה… זה משחק לדורות זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה מאמן אחד עושה דאבל טים על הארדן ומחסל אותו ומאמן שני עומד כמו אידיוט ולא שולח דאבל טמם על לוקה. ככה נראה מאמן טוב מול כסיל

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:40:44

היום זה על הארדן.
בלי קשר, אני כנראה זקן מדי, אבל קבוצה רצינית לא משחקת עם שחקן עם תסרוקת כמו של האוס.

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:46:45
Reply to  דה שוט

חחחח

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:48:45

אצל הבאד-בויז הוא היה גומר את המשחק עם פנס בעין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח דאנטוני הכסיל מקבל שיעור בדאבל טים מקרלייל

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:41:49

חחח תראו את צמד השיקוצים הזה 😂

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:43:21

זאת שנת השירותים הגדולה חבריקו, והם גם מתרבים…

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:43:49
Reply to  דה שוט

שיקוצים 😂

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:45:48
Reply to  דה שוט

חחח האוטוקורקט תיקן לך לבוחן מציאות תקין 🤣

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 0:47:38

לגמרי, הוא כבר יותר חכם ממני

Smiley
Editor
25/11/2019 0:42:07

לוקה פירוקים בע"מ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לילה טוב חברים זזתי לישון לוקה המלך

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:43:55

לא עושים דברים כאלה בטח לא במשחקים של יוסטון.
.
זכור את טימאק

stam
stam
25/11/2019 0:43:00

שלא תטעו, גם הארדן כבר רואה כל מהלך מעיני הבוקס-סקור של מחר, וההשוואות בין השניים. זה כמובן נכנס לו לראש ולא יוצא, ועוד מהלך רע, ועוד אחד.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מי דיבר פה על המשכיות?
אחרי הפאול לוקה צועד מגרש שלם, עוצר לקחת קפה, מעלה תמונה לאינסטה, בוחר פילטר, מתפשר על ג'ונו, פורס אבוקדו לאחרי המשחק, ואז קולע. ומקבל סל ועבירה.

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:44:25

לוקח מה שנותנים לו

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:44:25

זה היה גרדרררררררררררררינג

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:43:19

אני מצפה לתענוגות כאלו מרגע הטרייד. תודה לך יוסטון 🙏

thejanitor
thejanitor
25/11/2019 0:44:27

😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו חגי צריך דאבל טים או לא? 😂😂😂
פנה לקרלייל

stam
stam
25/11/2019 0:44:37

מאני באק גאראנטי, וחוק הגנת הצרכן, וכל זה – בקיצור, כבר מאוחר לפיניקס להחזיר את אייטון?

חגי "התותח" ניסני
Editor
25/11/2019 0:44:52

שמעון בוא נראה עד עכשיו – 4:41 לסיום דאלס עם 15/39 מהשלוש לוקה עם 4/12 מה שאומר ששאר דאלס עם 11/27 מהשלוש – 40% אתה בטוח שאתה רוצה לזלזל בהם

shadow
shadow
25/11/2019 0:47:02

לוקה בשבילך 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אחי לגמרי

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 0:45:28

דאלאס על אמת (כמו שחשבתי מתחילת העונה)
וחכו שלפורזי יחזור הביטחון.

shadow
shadow
25/11/2019 0:45:49

הארדן 'הבלתי נסבל' הראה איזה אדם ושחקן קטן הוא. הוא מושפל לחלוטין היום על ידי לוקה והוא פשוט לא מסוגל להתמודד עם הסיטואציה והחליט שעל הזין שלו הקבוצה. הוא זורק זין ברמות שערורתיות, עושה טובה שהוא מוסר, משליך לבנים בלי הקרה מוציא חשק לחברים שלו לשחק ובנוסף לא שומר כי שיקפצו לו כולם.
מזל שלא כל יום לוקה משחק נגד יוסטון. באמת שאני רוצה לצמצם למינימום את הצפיה בקבוצה הזו.

stam
stam
25/11/2019 0:46:18

המשחק הזה כבר הולך ל"סיגנצ'ור גיימז" של לוקה.

The Joker
The Joker
25/11/2019 0:46:22

דונצ'יץ!!! איזה בלוק. להארדן לא היה כזה מאז התיכון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/11/2019 0:46:55

מאסטר לוקה

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:46:56

לוקה היום עם 3 או 4 סלים שלדריימונד גרין היה לוקח שבוע להתבכין אליהם והוא אפילו לא זז וגם קולע את הסל

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:47:31

השדר של יוסטון אמר עכשיו משהו בסגנון של
luka dont sleep with the fishes tonight

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בראצי

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:49:03

אני יודע למה הוא התכוון , זה היה מצחיק מאיפה הוא הביא את זה פתאום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמת אני הבאתי את זה פה מזמן כמה פעמים😎

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אהה… יש הקשר או שבאמת נותנים למאפיה המקומית לשדר משחקים?

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:50:18

אני מניח שהוא התכוון שבמקום לישון עם הדגים לוקה שולח את כל יוסטון לישון מוקדם הלילה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אה, אוקיי. הגיוני.

shadow
shadow
25/11/2019 0:48:50

סילבר לומד עם הצוות שלו את התיעוד של המשחק הזה וכבר חשוב איך להוציא מחוץ לחוק את הדאבל טים.
לא יכול להיות שיפריעו ככה להארדן לקלוע זה מבריח את הקהל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

בקרוב יאסרו גם את זה. מה השתנה השנה. עד השנה כמעט לא היה דאבל טים התחיל קצת עונה שעברה עד אז היה נדיר ביותר חחח כל המאמנים הכסילים פתאום כולם עושים חוץ מכמה טמבלים כמו בראון ודאנטוני

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:53:34

בראון לא צריך דאבל טים השנה , שחקנים כמו הארדן או לוקה יקבלו את המלחצה שג'ימי באטלר קיבל אתמול מבן סימונס
סימונס הוא הגארד השומר (או שחקן ששומר על גארדים) הכי טוב בליגה
סימונס קפץ מדרגה בהגנה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח לוקה יעשה מסימונס יותר צחוק ממה שקאווי עשה ממנו. ינגב איתו את הפרקט

trusttheprocess
trusttheprocess
25/11/2019 0:57:34

תראה מה סימונס עשה לו שנה שעברה, לוקה עשה קפיצה ענקית בהתקפה אבל גם בן סימונס שיפר את ההגנה שלו בצורה משמעותית

דקסטר
דקסטר
25/11/2019 0:54:37

אגב יורוליג.
נראה לך שלוקה היה מסיים עם 40 נק כמעט כל משחק וממוצע של 30-10-10???
אף אחד לא היה נותן לזה לקרות. לוקה לא עבר משחקן טוב מאוד ביורוליג לדרגת אל בנבא בשנה אחת מבחינת יכולת האמן לי.
זאת ליגה שהופכת את הקרקס להיראות כמו בית חולים אסותא לידה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

לוקה ניגב את היורוליג בגיל 18 על מה אתה מדבר?

דקסטר
דקסטר
25/11/2019 0:58:37

לא ניגב ולא בטיח. היה שחקן טוב מאוד במכונה של ריאל. לך תבדוק ממוצעים

The Joker
The Joker
25/11/2019 0:59:25

זה נכון שביורוליג ההגנות חזקות פי כמה וגם משחקים 40 דקות, אבל דונצ'יץ לקח על הכתפיים שלו קבוצה די בינונית כל הדרך לזכיה. הללוקה!

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 1:32:04

סיים משחקים עם 8 נק' ו-12 נק' מול אולימפיאקוס וכד'

stam
stam
25/11/2019 1:00:20
Reply to  דקסטר

תמיד תעשה נירמול ל-40 דקות. ככה ש-30 זה 25, וכו'.

The Joker
The Joker
25/11/2019 1:02:58
Reply to  stam

דקסטר, הוא לגמרי ניגב.
לקחת בגיל 18 פיינל פור יורוליג עם כל הנצח זו ההגדרה של ניגב. המכונה המשומנת של ריאל לא לקחה יורוליג שנתיים לפניו ושנה אחריו, עם כל הרודריגזים והפרננדזים שהיו שם באיזור.
ולגבי השיםור ביכולת, ברור שהממוצעים יותר גבוהים באן.בי.איי, אבל אל תשכח שבגיל 18 כל שנת התבגרות היא דרמטית.

דקסטר
דקסטר
25/11/2019 1:13:51
Reply to  The Joker

גם מכבי ניגבה את היורוליג אז מה.. וגם פנר ניגבה שנה שעברה.. ועשיתי את הבדיקה- קלע בממוצע 16 נק למשחק. מה זה ניגב.. השתולל!!

stam
stam
25/11/2019 1:22:36
Reply to  דקסטר

לא מבין אותך.
אתה אומר שקבוצות NBA נותנות לו להשתולל?
ראית למשל את המשחק עם הלייקרס? ירקו דם ובפוקס יצאו עם נצחון. ותאמין לי, הדבר היחיד שקשה לטעון נגד הלייקרס העונה, זה שהם לא עושים הגנה.
לוקה סיים משחק מזהיר עם 13-15-31. זה כי AD ודני גרין ולברון מחאו כפיים מהצד?
ומה – מכבי תל אביב, עם ההגנה (ככה שמעתי) הכי טובה השנה באירופה, היתה עושה יותר טוב מהלייקרס? עם טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין?
אני מסכים לגמרי שה-NBA הרבה יותר התקפית, גם השופטים מונחים בהתאם. וגם, הדגש על יותר כדורסל פשוט, של כוכבים וסטט' אישי והיילייטס, במקום משחק קבוצתי. ועדיין.

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 1:34:07
Reply to  stam

לא בכבוד שלהם לשמור עליו באנ בי איי. באירופה היה קולע שליש וגם חוטף כמה פיצוצים מטומיץ' על כל ההצגות

דה שוט
דה שוט
25/11/2019 1:29:28
Reply to  דקסטר

+ 100

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  shadow

כל מי שמתגעגע להגנות שנות התשעים וקורא לדאבל טים – אתם זוכרים שאסור היה אז לשמור בדאבל טים?

א.ב
א.ב
25/11/2019 0:50:18

די מגעיל איך שיוסטון נראים, אנשים קנו כרטיס, תעלו מחליפים שישתדלו לפחות

stam
stam
25/11/2019 0:52:17

(some day. maybe) The King is dead, long live The King

מלובני
מלובני
25/11/2019 0:52:32

אפשר לתת את השחקן השתפר mvp רוקי השנה והשחקן השישי ללוקה השנה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/11/2019 0:53:15

תודה לכם ותודה ללוקה, היה נחמד מאוד

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:57:57

100+

The Joker
The Joker
25/11/2019 0:53:53

המשחק הזה הוא לכל מי שטען שדונצ'יץ מככב רק נגד המזפח ודאלאס מנצחת רק את קליבלנד ודומותיה. משחק ביוסטון זה אחד הקשים בלוח השנה. הם על אמת.
קשה לי להאמין שדונצ'יץ יוכל להמשיך בקצב הפסיכי הזה, בטח כשבמשחק הבא מחהים לו קוואי ובברלי, אבל הילד פשוט מדהים!

Smiley
Editor
25/11/2019 0:54:23

דאלאס נתנו פה תצוגה הגנתית ברבע הרביעי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליוסטון נגמר הלוח מול הפחים ומאז הפסידו את כל המשחקים חחח. המזל שלהם שהספרס הלוחמים ופורטלנד מתו אחרת גם הפלייאוף היה בסכמה הם קומדיה. חוץ מהארדן אין שם כלום ומאמן כסיל גם שמיצה את עצמו בקבוצה.

אשך טמיר המקורי
25/11/2019 0:59:12

אכן. ביכולת הם סף פלייאוף ואני מאמין שזה ישתקף.

אור
אור
25/11/2019 0:55:18

ראס עם אחוזי סטף מהשלוש היום, אתם סתם יורדים עליו

stam
stam
25/11/2019 0:58:02

דאלאס היא חדשות רעות מאוד לתקוות הפלייאוף של הספרז, אם היו צריכים עוד כאלה.
גם הליגה של טקסס די מתהפכת על הראש, שלום גם לך יוסטון.

אור
אור
25/11/2019 0:58:48
Reply to  stam

הספרס לא יתקרבו לפלייאוף, אנשים חיים בעבר

stam
stam
25/11/2019 1:33:09

אין בארט היום. לא שזה היה עוזר. עוד לא רבע וכבר פור 15. אוף.

stam
stam
25/11/2019 1:41:00
Reply to  stam

החזירו לי בריצת 0-10! יא אללה, רק צעקות אתם מבינים, מה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לא יודע מה אתכם////////
אני חושב לגבי הדרבי דוקא שהניקס לא לוקחים היום אבל את הראפטורס יפתיעו וינצחו. ריד מיי פינגרס!

stam
stam
25/11/2019 1:46:17

בחייאת מקסי, תסדר לי את הזקן ותראה צחוקים. מילה
https://twitter.com/IsaacLHarris/status/1198716790685290496

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

Prince הוא מלך העולם

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ראיתי עכשיו את המאזן של ניו יורק

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

התיאור בפריויו שונה במידה כלשהי מהמציאות, זה היה בכוונה? אחרי כזו אזהרה לא ציפיתי לרמה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

תוציא את הלבן הזה מברוקלין נמאס ממה שעושה

stam
stam
25/11/2019 2:42:19

באומה ענקית של מטומטמים, בורים, שמרנים, יש מיעוט קטן שמתרכז בשני החופים, שכולל כמה מהמוחות הכי גדולים שיש, שנקבצים אליו מכל רחבי העולם.
אחד, אחד עם שכל נורמלי, לא מצאו לקבוצת הכדורסל הגדולה של NY. קבוצה של מטומטמים אחד-אחד, בחיי.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מי ינצח את הרבע הרביעי? בכמה נקודות?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לדעתי נטס יגדילו ב5

stam
stam
25/11/2019 2:55:41

טוב מה יש להגיד. הנטס עולים על הניקס בכל עמדה בערך. אז יהיה כל הזמן 7-10 כזה, קל. הנטס, כן? ועוד בלי קיירי.
החיסרון של בארט מורגש. בלעדיו זה רק מרכוס מוריס בתור המוציא לפועל העיקרי. זה מה שווים הניקס. כל היתר, תוציא אחד תכניס שני, ובגדול – מה ההבדל. אמרו, מלא קלעים צעירים ומוכשרים, ומישהו יקפוץ. אז אמרו. בסוף נתפלל לאיזה שלשה של אלינגטון. אמרו, מלא פורוורדים. גם זה יש. ומה כבר ההבדל שם? אותו דבר. קבוצה של כל מיני בינוניים, תת-בינוניים, שעושה לפעמים מאמץ, רק עם לימיט מאוד ברור.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בערך שוויון כרגע ברבע עם קצת עבירות לנטס

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

וממתי מוריס איש של שלשות?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

להכניס לבן בברוקלין זה הורדת הפרש למה המאמן מאפשר את זה?????

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

איבודים מנותקים

stam
stam
25/11/2019 3:12:10

שוב 2 המשחקים במקביל, דאון דה ווייר…
יאללה ניקס!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לא מגיע לניקס לנצח גם היום

stam
stam
25/11/2019 3:16:41

IT מנסה לסחוט לשלוש, פלופ, בוגדנוביץ' מהצד השני, בולגיים.
הוא קילר הבחור הזה. קילרררר ב-ר הידיעה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

למה לא שומרים??? עוד 5 דקות אחרונות!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ניקס קצת נלחצו וזה לא רע

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שונא משחקים צמודים, במיוחד שאמרו לפני שהניקס לא ינסו בכלל לתת פייט עד הסוף בערך

zivovivo
zivovivo
25/11/2019 3:25:12

אחלה נצחון של הקינגס. מחר בבאק טו באק יש את בוסטון קשוח משהו…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מוריס לא לוקח שלשות, אז למה ניו יורק מנסה לעבוד עלינו שהיא רוצה הפרש יותר קטן?

stam
stam
25/11/2019 3:26:37

2 הפרש! דקה וחצי…

stam
stam
25/11/2019 3:27:14

שלוש צ'אקות רצופות!
רק נקודה…
פלייייז

stam
stam
25/11/2019 3:28:33

כמו שאמרנו בפרסומת קודם: מוריס ואלינגטון, אלינגטון ומוריס. הביאו אותנו עד לבאר.
בסוף מי זורק את הקלאצ'? הצרפתי עם ידי הצפרדע.

stam
stam
25/11/2019 3:32:24

לא נילקינה, לא פאול על האריס. מכל האנשים – לא עליו!

Smiley
Editor
25/11/2019 3:36:49

חחח איזה טריק של ג'ו האריס עם האאוט

stam
stam
25/11/2019 3:38:12
Reply to  Smiley

סתם להתגרות. כל דבר בעולם מעביר 0.4 שניות כשהכדור אצלך.

stam
stam
25/11/2019 3:37:06

שיט.

Smiley
Editor
25/11/2019 3:37:51

דינווידי רותח מאז ששודרג עקב הפציעה של ארווינג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 3:39:53
Reply to  Smiley

אכן
רק שלא ייהרס כשהפצוע יחזור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 3:39:07

ובפינתנו שיר היום
הפעם שיר שכולנו מכירים ואוהבים
אי אפשר לא לאהוב את ג'ון פול ג'ורג ורינגו
כתבו פול מקרקן וגון בורתומיאו
Get Back
The Beatles
Jojo was a man who thought he was a loner
But he knew it wouldn't last
Jojo left his home in Tucson, Arizona
For some California grass
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back Jojo, go home
Get back, get back
Back to where you once belonged
Get back, get back
Back to where you once belonged
Get back Jo
Sweet Loretta Martin thought she was a woman
But she was another man
All the girls around her say she's got it coming
But she gets it while she can
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back Loretta, go home
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back
Get back to where you once belonged
Get back, get back, get back

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

תמשיכו לשיר ולשקר. קליפרס14- קל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 3:52:11

ראיתם את המסירה הזו של הגאון?
תענוג

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מה שהפריע לי, אף קבוצה היום שהיתה פייבוריטית לא הביסה!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 4:17:39

איזה חור בהגנה זה רידיק
חור חור….

ADISU33
ADISU33
25/11/2019 4:23:50

רדיק מריץ את כלב הציד מרתון ודופק עליו צ'אקות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 4:34:03
Reply to  ADISU33

אבל חור חור בהגנה
החור מחרחור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 4:35:10

טוב, ב LA ת"מא טקס
חוזר לגאון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:04:51

מעניין שאין פה אף אוהד של הקליפרס, לפחות לא אחד כזה שרוף שכולם מכירים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם אני רואה אינגראהם בלוע האנקונדה 3 מ13 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:09:53

אחול בלועעעע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:10:32

חוץ מזה שאין פה אף חד חוץ ממני ואולי גם סמויילי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:09:25

גם בדנוור תמ"א

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 5:16:02

לסאנס בלי ביינס ורוביו אין מה למכור הם פח בלעדיהם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:24:22

כבר לא פח ובכל זאת רוביו הוא מה שהם צריכים.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/11/2019 5:23:26

עזוב אותך שמעון ראית את בול כמו שטענתי מהתחלה נפל לרצפה להיות רכז מחליף אבל גיא ימכור לך אותו כגייסון קיד הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו הולך מרגע לדודלי אפילו לא מצליח לנפח סטט אצל גנטרי שזו הקבוצה הכי מתאימה לו בעולם…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/11/2019 5:24:54

חוזר לקליפרס, אבל זה בזבוז זמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם לא בהכרה חחח בדרך למקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם הולך לקחת את המשתפר ואת המקס ולסדר עצמו בניקס כי חסר להם פורוורד. השאלה מה יהיה אחרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם היה 3 מ13 ואז 4מ4 עם שלשה על הראש של הסייבורג 😎 מוריד רק ל6

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו פשוט אוויר בהגנה אחכ יגידו לי מגן טוב 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין בכלל הגנה לפליקנס כל 2מסירות זה לדאנק או לייאפ רק גורג סתם זורק אבנים מה3 בלי להניע כדור ישר יותר מ2 מסירות זה לייאפ דאנק פשוט מביך.
אשך יקירך קנריך וויליאמס יכול לחתום בהפועל בש מתאים מאד לשם לnba אין לו קשר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרצל אוכל שקנאים לארוחת ערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה הקליפרס הכניסו את השעשןעים רובינסון ומקראודר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לונזו שובר קרשים אזהרת צבע אדום..
מונטרזל מגדיל שקנאים בשקל תשעים לארוחה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזל השואג לשקנאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזל רואה מזוודות דולרים איזה ניגוב הוא נותן 😋😋

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו 5 דק לסיום הורידו את מוטרזל לספסל שלא יבקש יותר מידי כסף בקיץ ונכנס הזובאץ לנפח מספרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו בול 4 מ13 מהשדה עם 1מ7 מה3 ו9 נק מצויין סהכ. לגיטימי לגמרי יש דברים שהוא עושה שלא רואים בסטט כמו למשל שהוא לא משחק דקות אחרונות במשחקים או עושה הגנה.
בחירה 2 זה זה לתת מספרים כמו מוראנט כמו יאנג כמו לוקה כמו אינגראהם לא כמומאו גיי מאיו